Jak funguje Zásilkovna?
DŮLEŽITÉ INFORMACE K zasilkovně:
- V košíku zvolte způsob dopravy, který vám nejvíc vyhovuje. Na výběr máte doručení na adresu, doručení na výdejní místo Zásilkovně nebo do samoobslužného boxu - Z-BOXu.
- Při doručení na výdejní místo nebo do Z-BOXu najděte ve vyhledávači to, které se nachází ve vaší blízkosti. K dispozici máte tisíce kamenných výdejních míst po celé Evropě i samoobslužná výdejní místa Z-BOXy.
- Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě nebo v Z-BOXu připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS. Při doručení na výdejní místo Zásilkovny také obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky.
- Na výdejním místě bude následně stačit pouze nahlásit heslo. Pro zásilku tak můžete poslat kohokoli, protože mu stačí jen vědět toto heslo.
- Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď v hotovosti nebo kartou.
- Při doručení do Z-BOXu vám pro vyzvednutí zásilky stačí jen mobilní aplikace Zásilkovny, která se se Z-BOXem sama automaticky spáruje a otevře schránku s vaší zásilkou.
- To, kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše v sekci Sledování zásilky na webové stránce Zásilkovny nebo v mobilní aplikaci.
- Na vyzvednutí zásilky máte zpravidla 7 dní.
- Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, díky které můžete sledovat každý pohyb zásilky, prodloužit si její úložnou dobu až na 21 dní nebo zaplatit dobírku.
- Se Zásilkovnou je snadné i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je vybaveno!
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY ZÁKAZNÍKŮ K Zásilkovne:
- MOHU SI PRODLOUŽIT ÚLOŽNOU DOBU ZÁSILKY NA VÝDEJNÉM MÍSTĚ?
Na výdejních místech je standardní úložná doba 7 dní, prodloužit ji můžete maximálně na 21 dní. S touto možností však musí souhlasit odesílatel zásilky.
Úložnou dobu zásilky můžete prodloužit na webu, v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo prostřednictvím našeho zákaznického servisu.
V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout a neprodloužíte její úložnou dobu, bude automaticky poslána zpět odesílateli jako tzv. zásilku. „vratka“.
Během vánoční sezóny může být úložná doba zásilky a možnost jejího prodloužení dočasně zkrácena.
- MOHU SI PŘESMĚROVAT ZÁSÍLKU NA JINÉ VÝDEJNÉ MÍSTO?
Přesměrovat zásilku si můžete z jednoho výdejního místa na jiné, jakož i ze Z-BOXu na výdejní místo. Provoz výdejního místa, na kterou si přejete zásilku přesměrovat, musí být otevřen a mít volnou kapacitu. Pro přesměrování zásilky kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
- JAK MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ?
Reklamační podmínky jakož i informace k vrácení zboží naleznete v sekci REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- JAK MOHU UHŘADIT DOBÍRKU?
Dobírku lze uhradit prostřednictvím platební brány v aplikaci Zásilkovna nebo v hotovosti či kartou na výdejním místě (v případě, že disponuje výdejní místo platebním terminálem).
- CO SE STANE POKUD ZÁSILKU NEPŘEVEZMĚM?
Zásilka se vrátí zpět k nám (do internetového obchodu). Pokud byla dobírka za zásilku uhrazena již při objednávce zboží, v souvislosti s vrácením platby doporučujeme kontaktovat přímo zákaznickou podporu.
- KDE NAJDU SEZNAM VÝDEJNÝCH MÍST?
Seznam výdejních míst a Z-boxů se vám automaticky zobrazí po výběru Zásilkovny v nákupním košíku. Celý seznam výdejních míst naleznete i zde.
- JAK ZÍSKÁM POTVRZENÍ O ZAPLACENÍ DOBÍRKY?
Potvrzení o platbě kartou vám zašleme na emailovou adresu uvedenou u zásilky. Pokud dobírku zaplatíte v hotovosti na výdejním místě, potvrzení vám na vyžádání vydá obsluha výdejního místa.
- MUSÍM MÍT SMARTFON, POKUD SI CHCI VYZDVIHNOUT ZÁSILKU?
Ano, pro vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je třeba mít chytrý telefon s nainstalovanou aktuální verzí aplikace Zásilkovna. Aplikaci naleznete v Google Play a App Store, můžete si ji nainstalovat také pomocí QR kódu, který najdete přímo na Z-BOXu.
- MUSÍM MÍT PŘI VZDVIHOVÁNÍ ZÁSILKY ZAPNUTÉ MOBILNÍ DATA?
Ano, pro vyzvednutí zásilky je třeba mít zapnutá mobilní data, GPS lokalizaci a bluetooth.
- CO MÁM DĚLAT, POKUD SE NEVÍM DOSTAT K MÉ ZÁSILCE V Z-BOXU?
Zkontrolujte, zda máte v telefonu zapnuta mobilní data, lokalizační služby a bluetooth. Máte-li připojené na bluetooth jiná zařízení, zkuste je odpojit. Pro spárování se Z-BOXem je důležité, abyste se nacházeli v jeho blízkosti. Pokud je u daného Z-BOXu najednou více příjemců, doporučujeme se k boxu připojovat postupně. Pokud přesto schránku nelze otevřít, kontaktujte telefonicky Zásilkovnu na tel. . čísle +420 216 216 516 nebo kontaktním formulárem.
- ZÁSILKA SE MI V APLIKACI NEZOBRAZUJE.
Pravděpodobně byly uvedeny špatné kontaktní údaje při objednávce. Kontaktujte telefonicky Zásilkovnu na tel. čísle +420 216 216 516 nebo kontaktním formulárem.
- JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ÚLOŽNOU DOBU ZÁSILKY V Z-BOXU?
Na vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu máte 2 kalendářní dny s možností prodloužení o 1 kalendářní den na celkem 3 kalendářní dny. Úložnou dobu můžete prodloužit přímo v aplikaci Zásilkovna.
- MŮŽE VYZDVIHNOUT ZÁSILKU MÍSTO MĚ JINÁ OSOBA?
Pokud potřebujete, aby Vám zásilku vyzvedl někdo jiný, můžete mu zásilku nasdílet přes aplikaci Zásilkovna.
Jak na to?
- Klepněte na tři tečky vedle zásilky, kterou chcete sdílet.
- Zobrazí se Vám možnost Sdílet zásilku.
- Vyberte příjemce, tedy osobu, se kterou chcete zásilku sdílet a vyberte způsob, jakým jí chcete poslat údaje o zásilce (např. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
- S vybranou osobou budete sdílet trasovací číslo a heslo dané zásilky.
- CO POKUD JSEM SI NESTIHL VYZDVIHNOUT ZÁSÍLKU ZE Z-BOXU?
Nevyzvednutá zásilka se vrátí zpět k nám (internetovému obchodu) jako tzv. "vratka".
- JE MOŽNÉ ZÁSILKU ULOŽENOU V Z-BOXU PŘESMĚROVAT?
Zásilku lze přesměrovat na kterékoli z výdejních míst s podmínkou, že provoz výdejního místa musí být otevřený a mít volnou kapacitu. Přesměrování trvá standardně 2-3 pracovní dny. Se žádostí o přesměrování se obraťte na infolinku Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516 nebo kontaktním formulárem.
- CO MÁM DĚLAT, POKUD MÁM TECHNICKÉ PROBLÉMY S APLIKACÍ?
Zkuste si aplikaci aktualizovat, případně se z ní odhlásit a znovu přihlásit. Pokud je problém se signálem, můžete zkusit zásilku vyzvednout v jiném čase. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím Zásilkovnu, na tel.č. čísle +420 216 216 516 .
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Kontaktujte nás prostřednictvím emailu: info@profigaraz.cz
Nebo nám můžete zavolat během pracovních dnů od 8:00 do 16:30 na telefonní číslo: +420 511 444 904