Největší výprodej roku je tady! ⚫ Black Friday se slevami až do -50 % a dárky k objednávkám již od 50 €! 🎁🔥 Nepropásněte tuto jedinečnou příležitost – nakupte ještě dnes a získejte více za méně!

Jak získat dobré recenze pro váš automobilový byznys?

Jak získat nové klienty pro vaše služby? Jak jistě víte, slova jsou v našem byznysu skutečně důležité. Jeden spokojený klient doporučí vaše služby dalším třem. Nezapomínejte, že ústní doporučení jsou jen jedna věc. Vždy je dobré povzbudit klienty, aby nechali pozitivní zpětnou vazbu i online. Jak to udělat?

Recenze na servis automobilů online

Zkuste se vžít do klientovy kůže. Nebo si sami prohlížejte některé věci online. Obvykle byste napsali slova jako "servis pneumatik město" nebo "oprava auta město". Zobrazí se několik webových stránek s ohodnocením. Ve spodní části se nacházejí recenze napsané lidmi, kteří již službu využili. Pokud tam existuje nějaký obsah, obvykle to buduje důvěru, že?

Jaké kanály využít

  • Google
  • Facebook

Buďme upřímný - většina lidí používá vyhledávač k vyhledání služby autoservisu. Proto byste měli zvážit seznam vašich služeb v Google My Business. Zde máme na mysli:

recenzie

Už jste tam zveřejnili své obchodní informace? Je to absolutně zdarma!

ZDARMA!

Jak povzbudit klienty, aby tam zveřejnili své názory? Umístěte nějaký stojan s informacemi o vašem profilu Google My Business - na viditelném místě.

Facebook

Tato síť již není místem, kde lidé nahrávají pouze zábavné videa koček nebo dovolenkové fotografie. Téměř všechny společnosti jsou již na Facebooku. Vytvoření fanpage trvá jen několik minut. Je to tak jednoduché jak vytvořit si vlastní účet. A je to prostor, ve kterém je důležité, abyste měli dobré recenze!

Každý je online. To je fakt. Situace v roce 2020 ještě více povzbudila lidi, aby tak učinily. Kolikrát jste hledali produkt/službu online? Tisíckrát. To je jisté. Nikdo nejezdí po městě, aby našel otevřený servis vozidel/pneumatik. Najít ho online je jednodušší a rychlejší.

Jak začít?

Ještě nejste online? Je nám to líto, ale tímto způsobem mrháte množstvím zákazníků. Dejte na naše slova - mohli byste přijít o mnoho dalších lidí. Samozřejmě, pokud si myslíte, že už máte příliš mnoho práce, pak je to v pořádku. Nemusíte jít online.

Nezapomeňte na jednu důležitou věc. Nestačí být online, abyste povzbudili klienty k využití vašich služeb. Jsou tam už téměř všichni. A hledají recenze... napsané jinými.

recenzie1

Jak získat recenze?

Vyhněte se kupování recenzí. Existují i ​​jiné způsoby, jak povzbudit zákazníky, aby zanechali svou zpětnou vazbu.

Pokud chcete, aby lidé napsali o vaší službě, proveďte svou práci dobře. Je to možná zřejmé, ale často zapomínáme na důležité věci.

  1. Vrácení čistého vozidla/pneumatik do obalů - nikdo neočekává, že vozidlo umyjete, ale ujistěte se, že není špinavější než v momentě, kdy se dostavilo do garáže.
  2. Informujte zákazníka o prodlevách - mohou se vyskytnout u každého. Nečekejte, dokud se Vám zákazník ozve - lepší je mu zavolat a ihned ho informovat.
  3. Nerozčilujte se – vnímejte zákazníka jako další auto/pneumatiku. Pro zákazníky je návštěva u Vás stresující. Nenechte se překvapit zvláštními otázkami.
  4. Informujte klienty o chybách - pokud víte, že některé díly vyžadují výměnu, informujte o tom klienta.

 

Udělejte něco navíc a výsledky se dostaví samy.

Vaši zákazníci očekávají profesionalitu! Profi nářadí do každého servisu nakoupíte jen na Profigaraz.cz