Kompresor bezolejový dvoupístový L 6-105 8bar 6l tichý
Popis
Kompresor na stlačený vzduch je jedním z největších pomocníků v dílně a autoservisu. Využívá se u různých pneumatických, lakýrnických či pneumatických nářadí. Také se využívá při čištění, dofukování nebo natlakování jiných pracovních strojů, při huštění pneumatik a kol vozidel, motocyklů a kol.
Kompaktní a praktický 6l kompresor je ideální pro nafukování pneumatik, čištění těžko přístupných míst, servisní a technické práce a práci s pneumatickým nářadím.
Výhodu tohoto kompresoru jsou jeho malé rozměry a nízká váha. Přesto dokáže vyvinout dostatek energie pro běžné práce v domácnosti, dílně či garáži. Samotný kompresor váží pouhých 13,8 kg. Díky své konstrukci kompresor zabírá málo místa a umožňuje snadné skladování. Dalším výrazným znakem tohoto kompresoru je vysoký pracovní tlak a to až 8 barů a výkon motoru 0,45 kW (0,6 HP).
Díky zvukotěsnému krytu je úroveň hluku opravdu nízká. Další výhodou je, že motor funguje na bezolejovém systému, to znamená, že nevyžaduje dolévání ani výměnu oleje.
TECHNICKÉ PARAMETRY:
- Hmotnost: 13,8kg
- Rozměry: 45 x 20 x 50 cm
- Pracovní cyklus: 20/80
- Start: přímý
- Pohon: Přímý pohon 1:1
- Počet pístů 2
- Napájení: 230V/50Hz/1 Ph
- Objem vzduchové nádrže: 6l
- Vstupní výkon: 90 l/min
- Výstupní výkon: 48 l/min
- Zapínací tlak: 6 bar
- Maximální tlak: 8 bar
- Hladina hluku: 66 db
- Hladina hluku (4m): 46 db
- Hladina hluku (7m): 41 db
- Připojení vzduchu: EURO/ORION 1/4"
- Počet vzduchových přípojek: 1
- Počet redukovatelných vzduchových přípojek 1
- Počet stupňů komprese 1
- Rychlost otáčení: 2800 ot./min.
- Výkon motoru: 0,6 HP / 0,45 kW
Podobné produkty
Hmotnost | 15 kg |
Hluk kompresoru | 66dB |
Hmotnost kompresoru | 13,8kg |
Maximální pracovní tlak kompresoru | 8 bar |
Maximální průtok kompresoru | 48 l/min |
Napájení kompresoru | 230 V |
Objem kompresoru | 6 l |
Počet pístů | 1 |
Pohon - převod kompresoru | Přímý |
Typ kompresoru | Bezolejový kompresor |
Výkon kompresoru | 0,45 kW |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.